Czy branża motoryzacyjna powinna być przygotowana na nadejście gorszych czasów?

157Czy branża motoryzacyjna powinna być przygotowana na nadejście gorszych czasów? Jak najbardziej, przecież nie ma co ukrywać faktu iż mówi się na ten temat już od dosyć dawna a przede wszystkim wskazuje najlepsze sposoby na to by uniknąć powielania błędów, jakie w przeszłości pozostawiły swoje piętno. Oczywiście w pierwszej kolejności należy zadbać o długofalowe kontrakty, a przy tym zapewnić sobie ciągłość zleceń w sektorze produkcyjnym, potem ożywić jednocześnie część usługową oraz zabezpieczyć się pod względem kapitału czyli finansów. Ciekawym sposobem na przetrwanie kryzysu może być również zrealizowanie rozległych inwestycji na bardzo wielu płaszczyznach, a tym bardziej w okresie zastoju skupienie się na prowadzeniu badań nad innowacyjnymi oraz technologicznymi patentami. Istnieje wiele ciekawych, sprawdzonych oraz atrakcyjnych schematów działania ukierunkowanych w stronę branży motoryzacyjnej, najważniejsze pytanie powinno jednak brzmieć czy powinniśmy obawiać się kryzysu, skoro nie widać go na przysłowiowym horyzoncie?