Dacia to przykład tego jak ożywić zapomnianą markę

daciaDacia to nie tylko ewenement w aspekcie powrotu na rynki motoryzacyjne, to przede wszystkim możliwość udowodnienia niektórym producentom, iż można wyjść ze swoistego marazmu a nawet osiągnąć całkiem przyzwoity sukces. Oczywiście zastosowano w tym aspekcie także rozwiązania sprawdzone chociażby w Renault, które jest po części właścicielem i swoistym inwestorem tej marki. Nie oznacza to jednak, iż jej rozgłos to zasługa wyłącznie francuskich projektantów i konstruktorów, w końcu ktoś dostrzegł potrzebę stworzenia samochodu w średniej cenie jednak takiego który charakteryzuje ciekawa stylistyka i bogate wyposażenie. Dacia Logan już w pierwszych miesiącach od pojawienia się w sprzedaży rozeszła się w kilkunastu tysięcy sztukach, także w naszym kraju znalazła swoich zwolenników. Niezawodna jednostka napędowa oraz ciekawy wygląd i optymalne rozwiązania sprawiły, że ten rumuński producent dołączył do grona reaktywowanych marek, a co najważniejsze każde jego kolejne modele również cieszą się ogromnym zainteresowaniem.