Nadeszły dobre czasy dla branży motoryzacyjnej

56Nadeszły dobre czasy dla branży motoryzacyjnej, można to wnioskować nie tylko po zwiększonej produkcji ale również dobrej koniunkturze sprzedaży nowych samochodów, których już przybyło znacznie więcej niż w zeszłym roku. Oczywiście wszystko jest efektem pewnego działania, rynek nie ożywił się sam a branża nie zareagowała natychmiast na konieczność zaspokojenia jej potrzeb, w przypadku polskiej branży motoryzacyjnej można nawet mówić o czymś więcej a mianowicie funkcjonowaniu nawet w okresie stagnacji gdy inni skupili się na przetrwaniu. Jednak specyfika naszej branży motoryzacyjnej pozwoliła na zastosowanie takiego schematu działania, przez co po pewnym czasie kontrahenci zwracali uwagę na nasze rodzimy firmy, dostrzegając w nich stabilizację oraz stagnację, a przy tym gwarantowały one rzetelne podejście do realizacji zamówień. Oznaczało to wypracowanie konkretnego modelu biznesowego, jaki nasza rodzima branża motoryzacyjna wręcz stworzyła od podstaw i co przynosi obecnie zamierzony efekt.