Nasze polskie motory i ciągniki stają się prawdziwym hitem na azjatyckich rynkach

49Nasze polskie motory i ciągniki stają się prawdziwym hitem na azjatyckich rynkach, gdzie sprzedają się całkiem przyzwoicie nawet lepiej niż we własnym kraju, jednak to akurat nie powinno nikogo dziwić. W czasach gdy Johny Deer względnie Ferguson są dla nas pierwszym wyborem w aspekcie maszyn rolniczych, zapominamy iż przecież w dalszym ciągu produkcję prowadzi fabryka Zetora czy Ursusa. Jeżeli zaś chodzi o motocykle takie jak Junak względnie Romet, to najzwyczajniej w świecie wolimy skuter, niż motorower o ograniczonej pojemności, inaczej do tej kwestii podchodzą jednak azjatyccy odbiorcy. Jednak akurat to nie powinno nikogo dziwić, niewielkie lecz ciekawe pod względem wykonania a niekiedy i mocy motocykle klasy średniej to coś, co doskonale trafia w potrzeby azjatyckiego rynku. Trzeba także zdawać sobie sprawę, kto jest ich głównym właścicielem a raczej posiada pakiet akcji większościowych, w przeszłości to właśnie azjatyccy inwestorzy uratowali przed całkowitym zapomnieniem takie marki jak Romet oraz Junak, i choć nikt nie wróżył im sukcesu to jednak stał się on faktem, co do tego nie ma jakichkolwiek wątpliwości.